Παρασκευή 29 Οκτωβρίου 2010

κρύωνα σε τρεις πράξεις







Μνήσθητί μου κύριε
[παί~ζω~γράφε]
όταν έλθης εν τη βασιλεία Μου
να σε πάρω
σαν κάψουλα αντιβίωσης
τρις ημερησίως
αντί προσευχής
βαρέα και ανθυγιεινά
στον πάγκο


υγ:για να μην κρυώνω


****
Pinxit:
Αλληλογράφε και Ormuz
σου χαρίζω το μιγκέ
κόκαλο της κλείδας μου
να παίζεις εκεί τις καντιλένες
Ουσάκ την Ιντιάνα


υγ:για να μην κρυώνω


****

Aν και είναι μια πράξη κυνηγιού
τα περιστατικά επίθεσης εξαιρούνται
ο Ξένιος εσχάτως κάνει κόριντορ σεξ
με ανάδρομο τον Ερμή
την Αφροδίτη στον Υδροχόο
και τους χρυσούς ιχθείς στη γυάλα
αντιλαμβάνεσαι
πόσο επιβαρύνεται το κάρμα μας
με την εμπλοκή των αστε(ρ)ισμών.
τι να πει κανείς...ουγκ!
μικρό μου προτίμησε το Φ.
μ’ένα φφφφουουου είδες
πώς σβήνουν απαλά όσα πονάνε?


υγ:κρύωνα


****

"Μετά την εκκλησία μοτέλ Εσπέρια
εγώ γονυκλισία και αυτή ιέρεια
Ήρθε απόψε φλόγες να μ' ανάψει"








"Κι αν αφορμή είσαι εσύ ν'αλλάξω εαυτό
 το παρελθόν μου μπρος στα πόδια σου πετάω"