Παρασκευή 20 Μαρτίου 2009

τραγούδι μου όμορφο


Τραγούδι μου όμορφο με σένα εγώ μπορώ
να ονειρευτώ,να πολεμήσω τον καιρό


Πώς βάζεις τ`άστρα να μου χτίζουν ένα σπίτι
κι ας πέφτουν φύλλα του φθινόπωρου σωρό


Τραγούδι μου όμορφο του Αρχάγγελου σπαθί
Δαμασκηνό καημό βαθύ για σένα εγώ έχω ματωθεί


Δεν έχω πόλη,στα ξυπόλητα γυρνώ
δεν έχω χθες κατακτητές να φοβηθώ
εγώ από σένα θα κριθώ


Τα χείλη μου άνοιξα και τραγουδούν
τα μάτια μόνο της καρδιάς
μόνο αυτά θα δουν τι φλόγα είσαι εσύ
Τα χείλη μου άνοιξα και τραγουδώ
να χαμηλώναν τα βουνά μια στιγμή να δω
Δικός μου είσαι εσύ


Τα χείλη μου άνοιξα κι είδα καπνό
με τ`όνομά σου τις καρδιές που πονούν
κερνώ της νύχτας κρασί


Τραγούδι μου όμορφο κρυμμένη φωτιά
Σαρακηνή λαβωματιά λεμονανθός στη ξενητειά



λόγια:Λίνα Νικολακοπούλου
μουσική:Παλαιστίνιου άγνωστου ακόμη συνθέτη
ερμηνεία:Ελένη Τσαλιγοπούλου και η Αλγερινή
τραγουδίστρια Khalida