Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2008

νύφη στο βυθό!αεινυν!

Πλάκα έχεις τώρα.Αλάτι. Δεν στο είπα τότε. Εγωισμός γυαλισμένος. Στο λέω τώρα. Ακονισμένος. Πιπέρι. Για να μην πιστέψεις εντελώς στη βλακεία που προφασίζομαι κάποιες φορές για να σε προστατέψω από μάταιες και αστείες τύψεις. Αλάτι. Συντριμμένο.Πλάκα είχες και τότε. Που αδέξια επιχειρούσες να υποδυθείς κάποιον άσχετο Γιάννη, Που με φανταζόσουν να κάνω mountain bike σε βράχια. Trekking σε δύσβατα κι αγριεμένα όνειρα. Φήμη. Ή να τρέχω στο καμπριολέ με μαντήλια στα μαλλιά που ανεμίζουν και μαύρα γυαλιά, στην παραλιακή του Σουνίου…Πλάκα έχεις. Σαπούνι. Νύφη νυν.Με τα μασκαρέματα ενός εκ των πρωτοπλάστων, με φύλλο συκής κρεμασμένο εντέχνως στα μάτια, στο στόμα και στα λόγια. Νερό. Αλήθεια. Νύμφη αεί.Γελάω. Τσιγάρο. Πλάκα έχεις πίσω από όλα τα εκβιαστικά εκμαγεία σου. Και με τους αφορισμούς σου. Δήλα δειλά συμπεράσματα. Δαιμονοποίησέ με, κανένα πρόβλημα. Βυθός.Αφού έτσι μπορείς να κατασκευάσεις ένα δωμάτιο με άλλοθι και θέα, προκειμένου να πραΰνεις τις συνέπειες των δικών σου λαθών. Τόξο. Κοχύλι.Να φιλοξενήσεις τις αποκηρυγμένες πια αποκοτιές σου. Ποτάμι. Κανένα πρόβλημα γιατί έχεις πλάκα. Βέλος. Αν είναι έτσι ν’απαλλαγείς οριστικά από τις ασχήμιες σου. Ταβάνι. Σαλιγκάρι. Αν είναι έτσι να μου ρίχνεις κατά ριπάς τον καπνό. Ομίχλη. Μου τον είχες φυλαγμένο άλλωστε. Και πικρό. Κι εγώ τη στάχτη. Χρυσή. Χάρισμά σου. Αλεξίπτωτο. Χαλάλι σου οι μήνες των παθών και οι Μεγάλες Εβδομάδες τους. Φάσγανο. Δεν σταθήκαμε τυχεροί να μπλέξουν οι βλεφαρίδες μας την ώρα που ξαπλωμένοι θα κοιτάγαμε εσύ εμένα κι εγώ τη «σκεπή που τράβηξες». Καρφί. Πριν κοιμηθώ πάντα θα χαϊδεύω με τ’ακροδάχτυλα τις βλεφαρίδες σου. Μέλι.Θα σου ψιθυρίζω καληνύχτα μακρινή. Φρεγάτα. Άμμος.Θα σου ρίχνω το σκέπασμα μη μου κρυώνεις. Συμμορία. Θα σε λέω «ζωή μου» χωρίς να είσαι η πραγματική. Τσιρότο.Χειμώνας. Απεταξάμην.Refresh.Χειμώνας. απεταξάμην. undo.χειμώνας. τελεία. Χειμώνας. Παύλα. Χειμώνας. Συντάσσομαι.

«να ζήσω κοντά σου χωρίς ένα θα σε χρόνο μέλλοντα ποτέ ούτε και αόριστο.»
Κωστή, τι θα γινόμουν αν δεν έγραφες…Είμαι εδώ για να σιγοντάρω τον όλεθρο της ανασφάλειας και να κυρώνω τη θέση ότι υπάρχουν και χειρότερα. Πήξαμε στις δεισιδαιμονίες…


Διά την αντιγραφήν…
Μιράντα
Μιρέλα
Σεχραζάντ
Φάτα Μοργκάνα
Γλαύκη
Μαργαρίτα
Και τελικά από πηλό καιρό γυ[
μ]νή.