Τρίτη 13 Μαΐου 2008

Aρετούσα 2008



ΑΡΕΤΟΥΣΑ 2008
(Στο ρόλο της Αρετούσας (guest star εν αγνοία του) ο κοινός μας φίλος Α.Α. Ελπίζω να μη μου θυμώσει)

Τα ‘μαθες Σολωμάντζαρε της Φαίδρας Φις τα νέα/
σ’ ένα παιχνίδι κάλεσε την thalasso-παρέα/
Να φτιάξουμε διήγημα κουρσεύοντας στιχάκια/
αγαπημένων τραγουδιών που παίζουν τα δισκάκια (πόσο παλιός άνθρωπος είμαι!)/
Ένα παιχνίδι απ’ αυτά που παίζουν οι ιστολόγοι/
που γίνονται και ποιητές και συγγραφείς και λόγιοι/

Μα ‘γω δεν είμαι ποιητής και δε με λες και λόγιο/
σκέφτηκα ό,τι είπες κάποτε και κλείστηκα στο υπόγειο/
που οι μούσες κάνουν όργια κι οι ειρμοί τρέχουν νεράκι/
και κάνουν και τον άσχετο Μπωντλέρ ή Καρυωτάκη/
Έξω ν’ ανθίζουν πασχαλιές κι εγώ σ’ ένα κατώι/
να βρίζω της εμπνεύσεως, τη μάνα και το σόι/
Διότι η έμπνευση, ως γνωστόν, μοιάζει με τα κορίτσια/
όσο εσύ τα κυνηγάς, αυτά κάνουν καπρίτσια/

Πρέπει να έχεις υλικό, να γίνει ιστορία/
γιατί αν λές ό,τι σου ‘ρθει θα βγει μια μα… (σαχλαμάρα)/
Πειρατικά αν θες να βγεις στου λόγου τα πελάγη/
χρειάζεσαι γερό σκαρί και ν’ αψηφάς τα άλγη/
Πρέπει Κολόμβου να ‘χεις νου, τα αρχεί(..)α του Βεσπούτσι/
τόλμη δεν έχω μια σταλιά κι από μυαλό κουκούτσι/

Επίλογος:
Εντός εκτός κι επί τα αυτά, εν τέλει, παραμένω
και κατανόηση απ’ τη Φ.Φ. ζητώ και περιμένω.

k.t.kouk...,σας υποσχέθηκα την ανάρτηση της απάντησή σας στο music story

και σας αφιερώνω το τραγούδι που τη συνοδεύει,

με αγάπη,φιλιά και αγκαλιά