Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2011

Ευχαριστήριο







Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους αγαπημένους φίλους, δημιουργούς τού "Ανέμου", Γιάννη Φιλιππίδη-συγγραφέα και Νικόλα Τελλίδη, για την στήριξη και την πίστη τους σε μένα, τη ζωγράφο και φίλη Βούλα Παρασκευά, για την ευγενική παραχώρηση του πίνακα του εξωφύλλου με τίτλο "Αστάθεια", τον Κώστα Κουκουζέλη για τα σκίτσα και την αγαπημένη φίλη, ποιήτρια Νάνσυ Παναγάκη, για το ποίημα "Ο εχθρός", που μου εμπιστεύτηκε και μοιραία άνοιξε την αυλαία σε ιδανικούς φόνους...
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον καλό φίλο, εξαίρετο λογοτέχνη, Πάνο Σταθόγιαννη που με συγκίνησε με όλα όσα είπε για μένα και το έργο μου, με αφορμή την παρουσίαση της καινούριας ποιητικής συλλογής μου "Τακούνια καίγονται στο φούρνο".
Ευχαριστώ τους αγαπημένους μου, ηθοποιούς, Πέννυ Μηλιά, Φάνυ Πολέμη, Γιάννη Μάντση, που διάβασαν ποιήματα της συλλογής, τη μουσικό Μαρία Πανοσιάν που με ευαίσθητους ήχους συνόδευε την ανάγνωση και τη φίλη μου Ελένη Γιαννοπούλου για τη γενναιόδωρη παραχώρηση του "Ακροβάτη στο Μεταξουργείο".
Ευχαριστώ από το βάθος της καρδιάς μου, όλους που παραβρεθήκατε αλλά και όσους ήσασταν εκεί με τη σκέψη. Το εισέπραξα και το ένιωσα. Είστε σπουδαίοι και πολύτιμοι.


Ευγνώμων
Χαριτίνη Ξύδη