Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011















1η πράξη

Κατά τη διάρκεια της χερουβικής σφαγής χιλιάδες πουλιά πέταγαν μέσα μου χτυπώντας τις φτερούγες τους στις μεμβράνες των εσωτερικών οργάνων. Κι όπως σχίζεται το μαλακό χαρτί  ή ο χασές, τις έσχιζαν. Μη συγχωρώντας τη συνουσία θαυμάτων και ευτέλειας, τα δρώμενα λαμβάνουν χώρα στην πλειστόκαινο αυλή.

Η αντι-μανούλα.

2η πράξη

Να τρως όλο το φαγητό σου. Να πίνεις το γάλα σου. Παραμονεύουν δράκοι, λύκοι
και θα σε δαγκώσουν και θα σε μασήσουν και θα σε καταπιούν μικρό μου. Αλλά πριν απ’ όλους σε παραμονεύω εγώ. Να το θυμάσαι για πάντα. Να πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ. Μην σκεφτείς να ενδώσεις σε σαρκικές συντριβές. Μη διανοηθείς να αμαρτήσεις. Ποτέ ποτέ ποτέ. Κι εγώ θα είμαι το δικαιωμένο σαλάμι.

Η~βοηθητική~ μαμά.

3η πράξη

Επιχείρησε ένα ερμητικό όνομα σαν το εαρινό λεμόνι.

Εγώ


Πόσα χάδια μανούλας σας λείπουν ακριβώς;