Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

bury me deep in lies




Στον ρολάκο σου εσύ
Τον κλειστό τον στεγανό
Τον σπιτίσιο τον κατοικίδιο
Απαγωγικής προσέγγισης
Τον επικήδειο εγώ θα εκφωνήσω
Κραυγάζοντας όπως όταν
Ejaculate your lust
Κι όταν καίνε το στόμα μου τα τσιγάρα σου
Δοξάρια που μου ματώνουν τα ούλα
Tα μαντάρω με συμπαθητική κλωστή
Κούρα λιθίου-οι ζυθοποιίες του κόσμου
Πηγαίνω όπως πάνε τα εμπόδια

Παράνυμφοι-ληστοσυμμορίτες
Σισιλιάνα μαθήτρια στα θρανία του ακάλυπτου
Άφρονη μέδουσα κίτρινη που κολυμπάει
Υστερικά το ύπτιο στο μαύρο


You may lose me on the east face
You may lose me on the west



Μόνο οι ζέβρες και η Αεκάρα
Θα έπνιγαν στις ραβδώσεις τους
Τον πρωταθλητισμό


Κουβάρι από γρανιτένιο βράχο 
Έρχεται καταπάνω μου
Στο στόμα μου κι αυτό-άθλια κατάποση


Τρία-καλέ-τέσσερα-χίλια-εκεί θα κολλήσουμε?
Βάλε τα γκολ-επουρανίως πέφτουν οι μνήμες
Τι χαλάζια και τι σφυροδρέπανα
Αφού ένα στόμα έχω όλο κι όλο


Φέρ’τε μου θαμπούς χαλαζίες από το Περού
Να τους σφάξω να τους μαχαιρώσω
Να βγει απ'τα σωθικά τους
Νεογέννητο πεπρωμένο

Φρέσκο από ψέματα


Θάψε με βαθύτερα βαθιά στα ψέματα
Sperme je profondément
Dans l'exécution cuite au four