Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

κάμπος










Το Σαββατοκύριακο θα είμαι μόνη μου.
Δεν θέλω να έρθεις. Θα έρθεις είπες.
N'ακούσουμε όλους τους δίσκους
Θα κοιταζόμαστε. Θα κοιτάζουμε το ψυγείο.
Μέσα στο ψυγείο έχει μια τεκίλα κίτρινη. Πορτοκάλια.
Μέσα στο κεφάλι μου σφυρίζουν τρένα
Και πονάνε τα νεύρα μου.
Θα κοιταζόμαστε. Μόνο.
Ορκίστηκες. Δεν θα μ’αγγίξεις.
Θα μετράμε τα ερίφια και τους αμνούς μέχρι να ΞημερώΝει
Χωρίς τη σιωπή τους
Αυτή αθροίζεται όχι με φυσικό τρόπο στα κρεβάτια.
Όχι. Λέξεις δεν θα έχω άλλες.
Ορκίστηκες πως δεν θα με αγγίξεις.
Αν μου το ζητήσεις θα κάνω το γύρο του κόσμου
Μαζί σου. Με σομπρέρο και μονοσάνδαλη.
Σε μια νύχτα. Αλήθεια. Πολλές φορές μαζί σου
Ζω όλη τη ζωή σε μια νύχτα.
Με αντιπυρετικό. Ελαφριά νάρκωση.
Μη μ’αγγίξεις. Δεν θα παίξω.
Την Κυριακή χωρίς καθόλου ύπνο
Θα σηκωθώ να σιδερώσω
Εσύ στον δικό μου ύπνο θα βλέπεις
Τους εφιάλτες μου αντί για μένα
Δεν θα σε ξυπνήσω. Ορκίζομαι.
Απλώς θα φύγω. Σ’ένα άγνωστο νησί
Σε άλλο ημισφαίριο. Να με ψάχνεις να σε μισώ
Να με μισείς σε άλλο ημισφαίριο.
Όλη σου τη ζωή να με ψάχνεις.
Δεν έχω κάτι άλλο να πω.
Στο είχα πει. Όταν θα μου ζητάς να πω δεν θα λέω.
Δεν θα έχει μείνει καμία λέξη.
Ούτε άγγιγμα. Πρόσεξε. Μ’αγγίζεις.
Τώρα δεν έχω τίποτα για σένα.
Ούτε μονάδες έχω. Γι’αυτό γράφω εδώ.
Επαναλαμβάνομαι. Τι κούραση!
Να γράφεις βλακείες για κάποιον που
Κοιτάζετε μαζί το ψυγείο και βλέπει τους εφιάλτες σου.
Είπαμε….Μπλουμ Σεξ Ντιλίτ Παραμύθια
Τι άλλο να πούμε
Αλό! Αλό!
Όταν μου λένε μείνε φεύγω τρέχοντας χιλιόμετρα μακριά
Όταν μου λένε φύγε έχω ήδη ζήσει δυο τρεις ζωές πριν το πουν
Να μείνεις. Να κοιτάζουμε το ψυγείο. Να πιούμε όλη την τεκίλα
Να ρίξουμε μέσα φέτες τα πορτοκάλια.
Να μιλήσουμε επιτέλους ανέφελα
το γάλα με hemo και μαρμελάδα ροδάκινο
Χωρίς συμπυκνωμένες τρεις τελείες αφόρητες
Πόσο νοσεί η στίξη αγάπη μου
Δες τους εφιάλτες μου
Πες μου τι μπορεί να με σώσει ποιος εκτός από σένα
Μέσα στο κεφάλι μου σφυρίζουν τρένα
Χωρίς φρένα
Κλείσε τα φώτα
Μεταδίδονται τα κενά στους ήχους
Διασπείρονται μικρόβια στα μάτια
Κλείσε τα φώτα