Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009

stranger than paradise


μεγαλώνει η αγωνία μου.τι την ταϊζεις?ξέρω.paradiso perduto.
κι αν με κάνεις αμπελουργό στην Τένεδο αντί φαροφύλακα στην Αλεξάνδρεια
πάλι θα θέλω να σου χορέψω μπέλι
ακόμη κι αν μεταμορφθωθείς σε καπνοπαραγωγό στο Αγρίνιο

γι'αυτό "μη μου διώχνεις τους αγγέλους με σάλπιγγες του τέλους"


μίλα μου




μίλα μου



μίλα μου




καλά.μη μου μιλάς





θα πάρω τον Εζέλ και θα φύγουμε
στα καραβάνια στις πλημμύρες
στις τελετές του Γάγγη και στις πληγές του Φαραώ
στις όχθες του Αχέροντα που στέκει η σκέψη ορθή




κλήση



κενό




ρολόγια



αφύπνιση



υδράργυρος




δρομολόγια




κλήση




κλήση


κενό




εκδοχή:κοιμάσαι



κλήση



κενό



αναμονή




κλήση



κλήση




κενό
κενό
κενό
κενό
κενό
κενό




αναμονή



τέλος



χάρες δεν κάνω



αφού κι εσύ δεν θα μ'έσωζες




γοητευτική εκδοχή:αρρώστησα ένα βράδυ που φύσαγε αέρας



τρομακτική εκδοχή:ρανιατέλες μπλε


πραγματικότητα:δεν θέλω να ξυπνήσω


πληγές ή πλήξη?
πληγές ή τρέλα?
πλήξη ή τρέλα?



διάλεξε



μαζί



στους σταθμούς



στις αίθουσες



αναμονή


ανάβαση


στοργικά
fin φις