Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Με Βλέπεις Σαν Φίλο


Μου λες πως με βλέπεις σαν φίλο
πριν καν σου μιλήσω γι'αγάπες
δεν είμαι απ'αυτούς που αντιδράνε στις φάπες
γι'αυτό σου υπακούω σαν το σκύλο


Μου λες αν μπορώ να κρατήσω
τη σχέση αγνή και παρθένα
μα κι ο ίδιος ο Πλάτων αν σ'ήξερε εσένα
θα μού'λεγε αλλιώς να ενεργήσω


Ανθίζουν γύρω οι πορτοκαλιές
τα ψάρια ρίχνουν έξω πετονιές
και γω σε μια γωνιά του ηλεκτρικού
σκαρώνω χαικού


Θα βρω για σένα ένα παιδί καλό
στο γάμο θά'ρθω να σας συγχαρώ
κι αν πεις να σας βαφτίσω το μωρό
καθήκον φιλικό


Αθώα μ'αγκαλιάζεις στο δρόμο
κι από το κορμάκι σου φτάνουν
ως τις εισπνοές μου για να με ξεκάνουν
λουλούδια από τον κάτω κόσμο


Μου λες πως με βλέπεις σαν φίλο
μα ας ήτανε να με μισούσες
ποιος θέλει την έμπνευση από τέτοιες μούσες
με χάδια σου δίνουνε ξύλο


Θα ανάψω απόψε τα προσφυγικά
Αμφιάλη Δραπετσώνα Κοκκινιά
να υψώσω της ψυχούλας σου εαυτέ
τον καραγκιόζ μπερντέ


Στα ελληνικά γυρεύεις και μετράς
τους χτύπους μιας αλλοδαπής καρδιάς
κι αυτή σαν φίλο λέει σε συμπονά
αλλά δε σ' αγαπά αλλά δε σ' αγαπά


*επειδή επέμενες να μου το αφιερώσεις
σου έκανα τη χάρη που ζήτησες
δεν θα δεχτώ άλλες απειλές