Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2009

για την Ελλάδα



Αμπέλια και χρυσές ελιές
μοιάζεις Ελλάδα μου όπως θες
φωτιά κι αέρας, στο φως της μέρας.

Τη μια ευρωπαία στο κλαρί,
την άλλη αρχαία προτομή
Γιατί, γιατί;

Γύρνα και δείξε μου το δρόμο σου ξανά
μάτια μου, κομμάτια μου
σαν γράμμα ατέλειωτο που έσβησε ο καιρός
μ' ονόματα και χρώματα.

Γυμνά τα δέντρα, τα κλαδιά
κι έχουν πετάξει μακριά
πουλιά κι αστέρια, σε ξένα χέρια.

Έτσι ήταν πάντα μου γελάς
παιδιά είμαστε της λησμονιάς
σ' ακούω χαμένος, σαν ζαλισμένος.

Στον ουρανό σου θέλω απόψε ν' ανεβώ
να σε βρω
αγκάλιασέ με στο σκοτάδι σου να μπω
μάγισσα, σ' αγάπησα.


Από την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου ο Σωκράτης θα εμφανίζεται στο Ζυγό στην Πλάκα.
Σε μια διαδρομή από τις Ασπρόμαυρες Ιστορίες ως τους Δρόμους...
Καλή αρχή Σωκράτη και καλή τύχη.

*οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από εμένα στην Τήνο
Άγιος Σώστης 1/2/2009