Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

shuffling board


Έντεκα δεκεμβρίου σάββατο και ώρα τέσσερις και τέταρτο μετά μεσημβρίας
θα καιγόμουν ζωντανή όπως η αγαπημένη μου Άλισον
πάντα έχω στο μυαλό μου ότι μας συνδέουν πολλά καρφιά
και καθόλου πέταλα
Ξεδιάλεξα απ’τις στάχτες τον αφρό τους
στο βίντεο τα κύματα σκάνε σαν σφαίρες-ολόιδιος ήχος
θα το πιστέψετε κι εσείς αν μια μέρα ή νύχτα-αδιάφορο
μάθω ν’ανεβάζω τα βίντεό μου στο u tube
Και αν δεν έχω βέβαια προλάβει να καώ ζωντανή όπως σήμερα
με όλα τα
Μολυβένια στρατιωτάκια ζαρωμένα στη γωνία του δέντρου
Με τις πολύχρωμες απαστράπτουσες μπάλες
Μισοφαγωμένες
Το shuffling board γεμίζει σιγά σιγά-reset game
Μου έδωσαν
Στο χέρι το λύκο με βγαλμένα μάτια
α όχι όχι έτσι change tile art save background
Αγαλματάκια ακίνητα αμίλητα αγέλαστα-η λιωμμένα?-
Έχω μια λύπη για τις ατελέσφορες παρτίδες
Ειδικά για κείνες των οποίων τ’απόνερα
Συχνά με λούζουν
Γιατί εν τω μεταξύ μπορεί και κάποιος να με κάψει
Και να συναντήσω την Άλισον μια ώρα αρχύτερα
Θα πω σε άπταιστα γαλλικά:είμαι μαροκινός ληστής
Πρόσφυγας από την Παλαιστίνη
Και θα ναυλώσω τη βάρκα που θα με περάσει απέναντι
Στη Γαύδο κι ας με πιάσει το λιμενικό
Να μ’ανακρίνει σε επαρχιακό καφενείο
Με τις φθορίου να κόβουν φέτες τις αναπνοές μου
Φυλακή δεν έχω μπει ακόμη κι ας καίγομαι
Τριάντα χρόνια στις Οξιές-καταραμένα λάδια
Μου αλλάζουν τα χαρτιά στο εγκαταλελειμμένο άβατο που ζω
Στις ράγες του τρένου στη Λένορμαν
Αμέσως μετά την αναστολή
Αλλά περιμένω να μου μιλήσεις μερικές φορές για τον Αλίκη
πρώτα
Να μ’αφήσεις να κερδίσω στο Τρίβιαλ τουλάχιστον άλλη μια φορούλα
Ώρες ατέλειωτες έπεφτε το χιόνι-άσπρα βότσαλα-χνούδια
Το σεξ στο χιόνι είναι μια άσωτη ιστορία για ευέλπιδες
Κυανόκρανους ανθεκτικούς στην καύση μεν-ευάλωτους στην ενοχή
Κουτάβια εμείς χαμένα στην κάπνα του καφενείου clouds στο Mahjongg
Τρίδυμες συγγένειες η Αλίκη ο Αλίκης η Αλήθεια
Εξαγνισμένη πάντως το βράδυ ως λουκανικοπιτάκι-στο στομάχι σου
με σκληρό και ξένο φύλο και με όσα λάμδα γουστάρετε

Μόνο μία ηλίθια θ'απαιτούσε διάψευση
από τους δρόμους των εντέρων.