Τρίτη, 19 Οκτωβρίου 2010

Σπαγγέτι



Η μέλισσα μας έφερε το μήνυμα
ενώ βρισκόμασταν στο Παμίρ
αφού παύσαμε τις κενταυρομαχίες
για λίγες μέρες.
Έκλεβα μανιωδώς κουταλάκια
του καφέ για τη συλλογή μου
Κι εσύ μια φορά μόνο
τη μηχανή που κόβει σπαγγέτι
Σου θύμιζα την υπηρεσία
μετεωρολογικών μεταβολών
κάθε φορά που αποφάσιζες
να μου τη σπάσεις
Με απανωτά αλλεργικά σοκ
ΚΑΙ με τα καθαρογραμμένα πια!
Κι ας ισχυριζόσουν το αντίθετο~ως χθες.
Ε ναι.Χάνουμε τ’αυγά και τα καλάθια
τα κάνουμε μαντάρα.
Έστω λοιπόν ότι η γεωγραφία μας
εξαρτάται από τον πρώτο μεσημβρινό
Και τους τελευταίους αληγείς ανέμους
που θα πνεύσουν πρίμα στην
Ηχητική μας ομοιότητα.
Το ξέρεις.Μου αρέσεις.
Παρά τα πάθη των φωνηέντων
Παρά την καπηλεία της ραστώνης μου
Παρά τις αυτοπαθείς σου αντωνυμίες
Παρά την αϋπνία
Άλλωστε κι εγώ μερικές φορές~φαντάζομαι
Θα σου μοιάζω σαν τον Πόρφυρα
που άπληστα κυνηγάει
Την τροφή του διαπλέοντας τον Κολοράντο
Καταστολή δεν προβλέπεται σύντομα.
Έτσι λέω ότι καμιά φορά αλυσσοδενόμαστε
Αυτοβούλως στον Καύκασο.
Μόνοι μας αποφασίζουμε
και τις εκστρατείες για να πάρουμε
Πίσω χαμένα που μας ανήκαν.
Κουτί.Κουτάκι.
Στοίχημα ότι θα ποντάρουμε
τα ρέστα μας σε κλειθροποιούς.
Ή σε Γανυμηδάκια του συρμού.
Στις κερκίδες στη θυμέλη
Κρύψου κρύψου κρύψου θηριάκι….