Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

θέλει μαγκιά



Στο ιερογλυφικό ανάγλυφο
Μιας περιστρεφόμενης
Λούνα ρόσσα
Μπορείς να διερμηνεύσεις
Μόνο τα παρακάτω μου:
Δεν είναι που τα κλάματα
Τόσο μαλακά
Μου χαρακώνουν τον κρατήρα
Οι αμμόλοφοι που μου προκαλούν
Την οριστική λαχτάρα
Που ξηλώνω τα γιασεμιά
Από τις μάντρες
Που μέσα από λιωμένα περιγράμματα
Το πρόσωπό σου κρατάω σταθερά
Τα μαλλιά σου στο στόμα μου
Ολονυχτία
Είναι το παράσιτο βράδυ
Που τρέφεται από την
Αγρύπνια

Στα μελτέμια στα καλοκαίρια
Αυτός
Στους τεθνεώτες και στους ολοζώντανους
Αυτός
Στις πρύμνες και στις πλώρες
Μήτρα σφυγμός και mare nostrum
Σε όσα τολμώ σπόρια και φτερά
Στις αμυγδαλές και στα πρωτόγονα ρόπαλα
Ένα καγκελάκι ανάμεσα στις βλεφαρίδες
Αυτός
Στα γέλια στοιχειώνοντας τα μπαλκόνια
Της Ερημιάς μου
Τις βάρκες τα άγκιστρα τα δίχτυα μου
Η αιωνιότητά μου
Αυτός
Που για την αφασία και τον αφανισμό μου
Προσφέρεται
Και τον σπουδάζω με φλυαρία χάρτινη
Όταν οι ευχές του με απειλούν

Τίποτα μωρό μου σαρκοφάγο
Ούτε μέγαιρα
Ούτε μέδουσα
Ούτε λέαινα
Ούτε λύκαινα
Κομμένη καμένη και φυτοφάγος

Να λείπουν οι αερολιμένες από τον κήπο
Γιατί
Ξαπλώνω ανατολικά ξυπνάω στη δύση
Τίποτα και στ'ορκίζομαι
Εσύ-δανεισμένο δανεικό

Μόνο κάτι λεξούλες άτρωτες σου γράφω.

Εντάξει.Το καλύτερο κάνεις.
Λοιπόν....Ξέρεις εσύ.


{"μα εσύ μωρό μου δεν διαθέτεις απ'αυτό":εξαιρείται._}

{από δω δεν εξαιρείται ούτε ανάσα}