Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Red Army Blues



Ροβινσώνες σε βενζινάδικο

Στα πρακτορεία
Να μη μιλήσουμε καθόλου για ελευθερία
Για ανατολή και δύση
Βορρά και Νότο
Τους αστερισμούς και τα πάθη τους
Εγώ μόνο ένα αειθαλές ρόμπολο βλέπω μπροστά μου
Σε μια εξωτική παραλία
Και μετά λέω παραδοξότητες
Όπως εποικίζουμε κι εμείς
Σε γυμνές κι άγονες εκτάσεις
Με κλίσεις γκρεμών
Κι ο ρόλος μας είναι υδρονομικός
Είναι?
Όπως σου ξεκουμπώνω το πουκάμισο
Όπως μου λύνεις το μαντήλι
Όπως τα φτηνά φίλτρα μένουν
Κρεμασμένα στα χείλια
Μια στραβή καύτρα σαλεύει
με τον αέρα
Σε Αλατόνερο άγνωστης διάρκειας
Επιπλέει μια νωθρή ώρα
Στη μονοκρατορία αυτής της κοιλάδας
Προσκυνητής με το σπαθί στην τσέπη
Εντάξει να μη μιλήσουμε άλλο για την ελευθερία
Αλλά για σκέτους σωφρονισμούς
Εγώ ένα ρόμπολο  θα βλέπω μπροστά μου
Σε κάθε βενζινάδικο
Στο λαβύρινθο με τα εύκολα εγκλήματα
Καταχωνιάζω τα μαύρα φύλλα
και με χαράζουν καθαρές γραμμές
στην Εγνατία
η ομορφιά διαστάσεων έγερσης
και αργίας


butterfly memory
κι εσύ Ροβινσώνας στο μπαλκόνι
απέναντι η Σελ
ποτίζεις τις καμέλιες
και μια κάμπια που σέρνεται στο δέρμα σου
σου μικροτραγουδάει
I’ve got you under my skin
αφού κι εγώ ακόμη το νιώθω 
ξεφυλλίζω το ολόμαυρο
Μέχρι που το φτάνω τουλάχιστον στο γκρι για να μπορώ
Να βλέπω την picea abis ψυχρόβια ώσπου να το ζητήσεις εσύ
Το νότιο και το ζεστό ώσπου να το φτάσεις στη φωτιά
Ώσπου να σταματήσουν στ’αυτιά μου ν’ακούγονται τα σ’αγαπώ
Σαν εμβατήρια του ρωσικού στρατού


/////////////////////////////////