Κυριακή 30 Μαΐου 2010

η κατάρα της μάγισσας


Σε σημειωματάριο που έχει κάποια εξουσία κρατώ από τις συνήθειές μου τις πιο αστείες.ας πούμε βαρύς καφές με μια κουταλιά μαύρη ζάχαρη.η σχέση θα συνεχιστεί.τις επόμενες νύχτες χρεώνοντας τα έξοδά μου σε υπόγειους θαλάμους τοκετού λέξεων αδυνατώ κι απεχθάνομαι να διαβάζω τα κείμενά μου.ακούω τον ραδιοφωνικό εκφωνητή να λέει για το καμιόνι που φιλοδοξεί να μας μεταφέρει στην Αίγυπτο.σημείωση:φαντάζομαι πως είμαι σχιζοφρενής ή είμαι?.άκαμπτα αλλά αθέλητα συνεχίζω να καπνίζω ένα δύο τρία το πολύ πέντε τσιγάρα την ημέρα και ν’απαντώ σε ανατριχιαστικές επιστολές για να συγκρίνουμε τα πεπρωμένα μας.καφές με πολλή ζάχαρη.όλα τα άλλα δεν είναι παρά σκέτες και χυδαίες επισημάνσεις.σε μερικές από τις λιγωτικές κουπαστές αυτού του σημειωματάριου οι σειρές των γραμμάτων ρέουν ακατάσχετα σαν κάποιου είδους εμμονική έκσταση.μερικοί λεκέδες καφέ προσπορίζουν την προσωδιακή δεινότητα κι εφαρμογή των γραμμάτων στο φύλο σου με τρόπο φαντασμένο.κανα δυο λαμπερές εκκρίσεις στάζουν σε κάποιο σημείο του λευκού κι εγώ που είμαι κατά σάρκα πολεμοχαρής την πίστη μου αγριεύω και ατονεί η ρητορική μου δέσμευση.αναρωτιέμαι αν ξέρω να χειρίζομαι τους ιάμβους ή εκείνοι με αφήνουν έρμαιο στην πρόσπτωση με το αλλόκοτο.τόσα νεκρά στρατιωτάκια ή μήπως στην πραγματικότητα είμαι εγώ με ακατάστατα μάτια?υποσημείωση:σκέτος καφές ένα τσιγάρο, είτε σου αρέσει είτε όχι θα παίξουμε και τον Βαραβά σ’αυτή τη ζωή,με αυτή την εξήγηση του γραφικού έστω χαρακτήρα,της ανορθογραφίας τα μικρά πένθη ήθη και έθιμα του έρωτά μας.για τις διανοητικές επιστολές κρατάω το καλύτερο~σημείωση:θα μπορούσες να μου δώσεις μερικά ευρώ ή να μου βγάλεις εισιτήριο με το τρένο για την Πόλη όσο το λευκό βαμβακερό σου φανελάκι θα ιδρώνει στις απαγορεύσεις και η στάμπα μου θ’αναστατώνει το βαγκον λι.σς:κατοχυρώθηκαν οι καταφάσεις.είναι αργά.αγνοήθηκαν οι αρνήσεις στους αμνούς.ω!δεν εκχώρησα.είμαι περήφανη και φλύαρη μάλλον στην κάψα του μυαλού μου μαυλίζονται τα μανιώδη φίλτρα μου.αποφεύγω πανίσχυρη τις λεύγες κάτω από τη θάλασσα.ετοιμάσου για το τρένο και να’χεις μαζί σου το κλειδί.κεντρική σημείωση: όλα θα γίνουν στην ώρα τους.όχι άλλους καφέδες!ΣΤΟΠ.



τι λένε τ’άστρα και τα χαρτιά αγάπη μου?