Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

ταχείες και πράξεις



1η πράξη



Κατά τη διάρκεια της χερουβικής σφαγής
Χιλιάδες πουλιά πέταγαν μέσα μου
Χτυπώντας τις φτερούγες τους

Στις μεμβράνες των εσωτερικών οργάνων

κι όπως σχίζεται το μαλακό χαρτί τις έσχιζαν
Μη συγχωρώντας τη συνουσία θαυμάτων
Και ευτέλειας


Τα δρώμενα αφορούν την πλειστόκαινη αυλή.


Η αντι-μανούλα.





2η πράξη


Να τρως όλο το φαγητό σου.
Να πίνεις το γάλα σου.
~παραμονεύουν δράκοι λύκοι
Και θα σε δαγκώσουν και θα σε μασήσουν
Και θα σε καταπιούν μικρό μου
Αλλά πριν απ’όλους σε παραμονεύω
Εγώ~να το θυμάσαι για πάντα.
Να πηγαίνεις στο σούπερ μάρκετ.
Μην σκεφτείς να ενδώσεις σε σαρκικές
Συντριβές.
Μη διανοηθείς να αμαρτήσεις.
Ποτέ ποτέ ποτέ.
Κι εγώ θα είμαι το δικαιωμένο σαλάμι.



Η~βοηθητική~ μαμά.






3η πράξη


μην επιχειρήσεις κανένα
ερμητικό όνομα
σαν
το εαρινό λεμόνι


εγώ