Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Aνέφικτο Πολυετές και Αθεράπευτο

η εικόνα είναι δημιουργία του ktkouk

Αν ποτέ αποφασίσεις εμένα χωρίς φραστικά υποκατάστατα
Κάτι σαν οριστικό hip and yip χωρίς περιοδική πρόθεση
Αλλά με συνέπεια δολοφόνου
Αν με αποφασίσεις λέω
γεννήτρια πάνω από τη λάβα του ηφαιστείου σου
Όχι μόνο προσάναμμα και καμινέτο
Ο έρωτας είναι παγανιστικός τότε
που μόνο πάνω από τη φωτιά χορεύουμε
Αν ποτέ έρθεις χωρίς επιστροφή
θα ήθελα μια κάποια μνεία για τις κουρασμένες ξερολιθιές
τις άοπλες ψάθες τα κουδουνάκια ντρίγκι ντρίγκι στα σκαλοπάτια
μια αναφορά στις νυχτερινές προπέλες
που κόβουν φέτες τα πυκνά νερά
Αυτά θα ήθελα και άλλο τίποτα
η αγάπη μου είναι οι καρίνες και η κίνησή τους κάτω
Από το νερό
Όλη η κίνηση-
υπερθετικές από τη συντριβή ως την καταστροφή
«τίποτα άλλο με το μέρος μας» *
Παλίμψηστα πίστευε και μη ερεύνα
Γιατί αν κάποτε έρθεις τελικά
όπως τα ερημικά εκκλησάκια να φυλλορροήσεις
Το λευκό σου στο μπλε και να δαυλίζεται η θρησκεία
κατόπιν η πίστη ότι τα καράβια
Θα ξεκινούν μόνα τους καμιά φορά 
να ξεκουράζεται για λίγο το φύλο
Αν ποτέ έρθεις sui generis αγαπημένε μου
και δεν μ’εκδιώξεις
Από το μοναδικό μου στέγαστρο-
τα φεγγάρια που ανεμίζουν μεσάνυχτα
δεν έχω μακροβιότερη υπόσχεση απ’αυτή
Θα είμαι η «μαγική ράφτρα» του Λάζαρου Ζήκου
Όταν θα μάθεις να εμπιστεύεσαι τις επώδυνες ερμηνείες
Εκεί που μπορεί να φαίνεται πως τα αδιέξοδα συνωστίζονται
Όμως πες μου πες μου…
ποιο πολύτιμο πράγμα δεν αρχίζει από τη λέξη ελευθερία?
«δεν θα φύγω από δω αν δεν τα χάσω πρώτα όλα»._ *






***Κώστας Λειβαδάς



αφιερώνεται