Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

ΧαβάΜαχάλ


Εσένα τίποτα δε σ’ έχει σκοτώσει ποτέ εγώ τρύπησα το μυαλό μου κι εσύ κράτησες τη ζωή σου θέλω κάποτε να λήξουν αυτά τα παρενθετικά βράδια των απόρρητων ξεκαθαρισμάτων γιατί είναι παράτολμα ευρύχωρο το παιχνίδι των αντιφάσεων των πολέμων της σκοτεινιάς παιχνίδι εξάντλησης όποιος καταρρεύσει πρώτος πληρώνει τα εγχώρια γραμμάτια και κηδεύεται δημοσία δαπάνη ωραία πράγματα δίκαια Το Χαβά Μαχάλ το Ανάκτορο των Ανέμων μου λείπει πολύ σήμερα που το φεγγάρι ταξιδεύει ολόκληρο μέσα από τα κλαδιά του άμορφου δέντρου με τις βαθιές ρίζες στο μισό μέρος του πλανήτη είναι ακόμη νύχτα μην το ξεχνάς στο άλλο μισό η ζωή αλλάζει από ένα ξόρκι της αίρεσης των γνωστικών που ισχυρίζονταν ότι κατείχαν την απόλυτη γνώση των θείων πραγμάτωνΥπόσχομαι να κρατήσω για την αρχή ή για το τέλος ένα ψιχαλιστό βρόχινο και φιλόξενο νερό υπόσχομαι και το φεγγάρι γιατί εγώ το μυαλό μου το τρύπησα όταν εσύ κρατιόσουν από μια πραγματικότητα στην οποία ο κύβος είχε ριφθεί